Szkolenie pracowników i managerów w Happy Restaurant

Jakie są korzyści ze szkolenia Happy Restaurant dla Twojej firmy?

  • Motywacja i zaangażowanie – pracownicy lepiej rozumieją sens i celowość swoich codziennych zadań
  • Efektywność i produktywność – podniesienie praktycznych umiejętności pracowników
  • Zadowolony klient – lepsze zrozumienie wymagań klientów i efektywniejsze budowanie relacji
  • Wyższa sprzedaż – wdrożenie najlepszych technik sprzedaży do codziennej praktyki
  • Retencja i lojalność – szkolenie jest postrzegane jako wyraz dbałości o pracodawcy o rozwój swoich ludzi i stanowi o jego przewadze na rynku
  • Komunikacja – poprawa komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – mniej konfliktów i lepsza atmosfera pracy
  • Praktyczne wdrożenie umiejętności – szkolenia dla managerów, narzędzia wspierające zarządzanie, wsparcie poszkoleniowe

Przykładowa tematyka szkoleń:

  • Budowanie pozytywnych doświadczeń klienta
  • Sprzedaż sugestywna
  • Skuteczna komunikacja (za ladą i przez ladę)
  • Praca zespołowa
  • Warsztaty problemowe*

Zakres i charakter szkolenia są ustalany wraz z właścicielem, czyli w trakcie spotkania dot. analizy potrzeb szkoleniowych.

Jakie są standardy szkoleń realizujemy w Happy Restaurant?

W Happy Restaurant realizujemy standard szkoleniowy Grupy SET (Krzysztof Kot jest certyfikowanym przez SET trenerem biznesowym). Oznacza to, że wykonujemy szkolenia w oparciu o zasady etyczne oraz metodologię tej organizacji. Dzięki temu, oraz wieloletniemu doświadczeniu w  sali szkoleniowej z klientami gwarantujemy najwyższą jakość i profesjonalizm współpracy. 

Jak wygląda szkolenie realizowane przez Happy Restaurant?

Przykładowy schemat usługi szkoleniowo-doradczej:

  1. Analiza potrzeb szkoleniowych
  • Badanie tajemniczy klient (diagnozujące – przed ustaleniem zakresu szkolenia)
  • Analiza potrzeb szkoleniowych wg. modelu HPI**
  1. Przygotowanie „szytego na miarę” programu szkolenia i materiałów
  • Szczegółowa agenda szkolenia
  • Materiały dydaktyczne (na flipchartach lub prezentacja Power Point + wydruki dla uczestników)
  • Ćwiczenia rozwojowe wg. Cyklu Kolba*** (ćwiczenia w grupach i indywidualne)
  1. Realizacja szkolenia
  • Terminy – do uzgodnienia (możliwe również terminy wieczorne i weekendowe)
  • Czas trwania (w pełni uzależniony od zakresu i uwarunkowań firmy)
  • Trenerzy prowadzący – Krzysztof Kot lub/i inni specjaliści Happy Restaurant (w zależności od tematyki szkolenia)
  1. Ewaluacja wyników
  • Mini test wiedzy kończący szkolenie
  • Ankieta poszkoleniowa wypełniana przez uczestników
  1. Konsultacja poszkoleniowa (dla właściciela i managera)
  • Przedstawienie raportu z procesu szkoleniowego
  • Przedstawienie rekomendacji

Ile kosztuje profesjonalne szkolenie zespołu restauracji?

  • Ceny dnia szkoleniowego (8h) rozpoczynają się od 1500zł netto.
  • Przeprowadzenie analizy potrzeb szkoleniowych od 800zł netto.
  • Konsultacje „okołoszkoleniowe” – cena kawy w Twojej restauracji 😉

Definicje:

* Warsztaty problemowe – warsztaty uwzględniają konfrontację poszczególnych osób, ich umiejętności i pomysłów. Nad sukcesem procesu kształcenia czuwa trener, który ma określony scenariusz przeprowadzenia zajęć oraz z góry określone cele.

** HPI – to systematyczny proces rozpoznawania oraz analizowania luk w działaniu pracowników (w powiązaniu z celami biznesowymi danego zespołu lub pracownika), planowania zmian w pożądanych działaniach poszczególnych grup pracowników, projektowania i wrażania najefektywniejszych interwencji i mierzenia biznesowych rezultatów.

*** Cykl Kolba – profesjonalna metoda szkoleniowa stosowana w nauczaniu dorosłych. Opiera się na zastosowaniu cyklu, w którym punktem wyjścia jest bezpośrednie doświadczenie i wyciągnięcie z niego samodzielnych wniosków. Następnie szkolonemu przedstawia się alternatywne sposoby rozwiązania problemu, które w ostatnim etapie cyklu są osobiście testowane i integrowane.

Po więcej informacji w sprawie szkoleń kontaktuj się z nami bezpośrednio. 

Tel.: 666 398 218 

E-mail: biuro@happyrestaurant.pl