
Coaching managera restauracji w Happy Restaurant.
Jakie są korzyści z coachingu dla Twojej firmy?
- Podniesienie kompetencji i motywacji managera oraz zapobieganie wypaleniu
- Coaching managera przekłada się na zwiększenie efektywności całej organizacji
- Coaching wspiera budowanie kultury organizacyjnej
- Wsparcie rozwiązywania problemów w organizacji
- Coaching jest dowodem zaangażowania firmy w podnoszenie kwalifikacji pracowników
- Wsparcie procesu zmiany i zwiększenie innowacyjności w procesie zarządzania
- Bardzo korzystny stosunek ceny coachingu do rezultatów dla całej organizacji
- Bezpieczeństwo i pełna poufność metody
Jakie są standardy coachingu w Happy Restaurant?
W Happy Restaurant realizujemy standard coachingu holistycznego International Coaching Community (Krzysztof Kot jest certyfikowanym coachem tej organizacji). Oznacza to, że wykonujemy procesy coachingowe w oparciu o zasady etyczne oraz metodologię tej organizacji. Dzięki temu, oraz wieloletniemu doświadczeniu w bezpośredniej pracy coahingowej z klientami gwarantujemy najwyższą jakość i profesjonalizm współpracy.
Jak w praktyce wyglada coaching w Happy Restaurant?
Standardowo współpraca coachingowa przebiega wg. następującego schematu:
- Spotkanie inicjujące z właścicielem firmy (bądź jego przedstawicielem) i managerem (który będzie uczestniczył w coachingu) w trakcie, którego ustalany jest ogólny zakres i zasady współpracy
- Realizacja około 5 do 8 indywidualnych sesji z managerem (około 1,5h na każde spotkanie, w miejscu dogodnym dla klienta)
- 2-3 tygodniowe przerwy między sesjami, w trakcie których manager realizuje tzw. zadania rozwojowe wynikające z przebiegu procesu
- Wsparcie telefoniczne/mailowe managera przez coacha w trakcie całego procesu i bezpośrednio po jego zakończeniu
We współpracy coachingowej klient/manager dba o cele i zawartość merytoryczną, coach dba o efektywny przebieg procesu za pomocą doboru optymalnych narzędzi, zadań i stosowania informacji zwrotnej.
Po więcej informacji w sprawie coachingu kontaktuj się z nami bezpośrednio.
Tel.: 666 398 218
E-mail: biuro@happyrestaurant.pl
