Operacyjna ekspertyza skuteczności działań sprzedażowych
sprawdź naszą ofertę ⇓
Audyt sprzedaży ma na celu weryfikację z perspektywy operacyjnej (nie wskaźników KPI) i doświadczenia klienta, jakie elementy procesu sprzedaży wymagają poprawy, aby móc w pełniej osiągać cele sprzedażowe. Do prowadzenia audytu wykorzystywane są takie narzędzia jak:
- analiza procedur sprzedażowych vs. studium wykonalności
- „tajemniczy klient” – celem zbadania sytuacji sprzedażowej w maksymalnie obiektywny sposób
- wywiad ustrukturalizowany z personelem sprzedażowym – celem weryfikacji wiedzy na temat celów sprzedaży, metod jej realizacji i motywacji
- analizę kontekstową – uwzględniającej procesy około sprzedażowe, działania konkurencji i inne elementy mogące wpływać na doświadczenie klienta
sprawdź naszą ofertę ⇓
W zakres oferowanej procedury audytowej Happy Restaurant wchodzą:
- Zaprojektowanie checklist i dostosowanie systemu oceny (możliwe jest również wykonanie audytu na chcecklistach klienta)
- Przeprowadzenie audytu w miejscu i czasie ustalonym z zamawiającym
- Opracowanie raportu
- Konsultacja poaudytowa
Audyt może odbyć się jednorazowo lub mieć charakter stałej współpracy w ustalonych interwałach. Możliwe jest działanie na narzędziach klienta (w języku pom i angielskim) lub zintegrowanie raportów audytów z systemem danej marki.
Audytor zobowiązuje się do utrzymania pełnej tajemnicy wszystkich kwestii związanych ze współpracą podpisując z zamawiającym Umowę o zachowaniu poufności / Non-disclosure agreement (NDA).